Work 2012-05-22

<3<3<3

Idag blev jag erbjuden utav en av mina kollegor från jobbet att följa med till Kungstregården och fira Prinsessan Victorias dotters dop .
De hade kalas för lill tjejen och vi fick se massor av föreställningar och sedan fick vi tårta och svenska flaggan vi var två vuxna med 6 barn och vi hade så himla kul i stan ... Under den tiden så träffade jag min lilla underbara Neela och min syster snackade lite medans jag hade koll på barnen ..

Men jag tog inga bilder på barnen som jag ej får men tog lite på föreställningen , mig o syrran med hennes dotter så klart :)







Sessan & Nathi





Prinsess tårta som vi fick :)


Därefter jobbet så åkte jag hem möte syrran som hämtade min son från förskolan och sedan bestämde vi oss att göra en picknick med barnen och att pojkarna kunde spela lite fotboll ..
och sen gick vi hem klippte hans hår och fixade lite mat sen somnade han :)
vi fick en liten gäst min systers gamla hund Perliita :)








En trevlig dag :)


Peace Out


<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0