Måndag 30.04-12


<3<3<3


Igår så fick jag shopping sjuka :)
åkte tidigt till Heron City för att möta min underbara Mami <3
och så passade jag på att köpa hörlurar som ej funkade för min mobil ... och hem telefon så att folk kan få tag på mig :) plus så kan man ringa till viktiga samtal :)

För första gången i mitt liv så satt jag och fikde med min mamma, hennes vän och lill killen ...
och så träffade vi på min store bror o hans vän som kollade upp deras nya jobb :)

sedan åkte vi hem till mamma en stund och sedan åkte jag tillbaka med syrran till Heron city för att köpa ett par nya hörlurar igen och sedan köpte jag nya skor och skor till min lilla Neela som är syrrans dotter :)


där efter fick lill killen leka på parken en stund så att han oxå kunde ha lite kul och inte följa efter oss hela tiden ... när vi skulle dra så bestämde vi oss att promenere till Skärholm Centrum och shoppade lite kläder, smink och Flavias present :)






därefter så  åkte vi hem till mamma igen missade maj brasan gick till ica Maxi handlade massor av
gött och åkte hem vid tio tiden :)




Peace Out


<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0