morron

<3<3<3

Morron morron alla!
vad ska jag säga har haft ont på min fot snart en vecka plus så får man se om man jobbar i morgon
pga min fot ...
Oki nu ska jag inte skriva om min fot snart fyller min lille prins år och ska bara fira den med en kvälls fika med tjejerna i familjen något litet bara så man längtar till lördag =D

mitt hjärta
ska få allt av mig
han är mammas lilla kärlek
det är bara vi föräldrar som förstår våran kärlek till barn som är där 24/7
vill alltid ens barn bästa ...

vi ensamstående mammor ska beudra oss själva för att vi kämpar så himla mycket gör våran bästa för  våra barn ska få allt och ha ett bra liv.

min familj ska jag tacka för att de finns för mig och hjälper mig när jag behöver hjälp och min son


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0