Morron Morron ...


<3<3<3
Nu har man äntligen fått min comhem kort och kan lyssna på musik på morgonen för att vakna till liv :)
och  min lille prins kan få se han barn program :)
Medans lill killen sover så fixar jag mig till jobbet  är fortfaraden förskyld men jag funderar verckligen om jag ska ha på mig jacka eller dra ut med kavajen ... måste kolla vädret oxå plus att jag fortfarande e förskyld ...
vi får se helt enkelt vill inte bara se död ut ...

Igår så fick jag prov jobba på min väns jobb det var kul att lära känna nya barn och personal men hade svårt att lära mig barnen's namn  .. plus så var ag så förskyld och höll på att somna ca en timma innan jag slutade så jag gick upp och städade ena rummet för man vill inte somna på jobbet ...

plus så har man inte så mycket energi när man är förskyld ..
och idag ska jag äntligen få jobba på mitt favorit ställe efter en sån lång tid man ej har varit där och jobbat som man har fått hoppat runt lite överallt ...

aja ska dra nu
måste fixa mig


Peace Out

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0