Igår kväll efter besöken hos mami ...


<3 <3 <3





Igår efter besöken hos min mami så satt jag på en film men bråkade lite med min son för att han ville titta på Toy's story men jag tyckte att det var sent och satt på en film som jag ville se ..

så med den lilla stunden så somnade han och la honom i hans säng ...
fick ett samtal så jag fick stänga av filmen men istället byte jag om medans man pratade i luren och börja stäna Zumba medans man snackade med personen i luren ..

Som tur la personen på luren när jag skulle börja med den hårda träningen
då är det en träning som man kör med stolen men nu börjar jag tycka att den är enkel så jag ska ta en annan Zumba skiva och börja träna helt annan sort dans :)

I alla fall så efter träningen så satt jag på samma film som jag höll på att titta på
den är helt okej men inte en bio film enligt mig ..
Sen är det upp till folk om de tycker att det är en bio film eller ej ...
och hos mamma såg vi en annan film som är grym bra och man tittar på filmen utan att göra något samtidigt .





Den här filmen såg jag hos min mami och tyckete om den mycket action  och handligen är bra ..








Den här filmen var bra, rolig men ingen bio film för mig ... Man kan ändå se den inget fel på den :) snygga killar hahahahha

Nu ska jag börja röra mig ska städa och fixa här hemma plus så har man tvättis idag ...


Peace Out

<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0