2012-03.02 :)

<3 <3 <3




Haft en underbar dag men min syster och våra barn!!
vi åkte till Södertälje ...
För att hämta någon till lilla prinsessan som syrran köpte via blocket...



BUMBO stolar




Sedan åkte vi till våra bröder jobb :) El Giganten ...
Köpte en ny mobil
som min käre bror Alexander & vår Vän Felipe
sålde till maaaj :)

Min Nya Älskling

Nokia :)





Min underbara mobil :)

Efter vår lilla besök så träffade vi på vår store bror som skulle börja jobba :)
och sedan så åkte vi tillbaka till södertälje vi hoppade av vid sjukhuset för att hoppas att hinna med vår buss till fittja men tyvär hann vi ej men som tur så var inte så långt från södertälje centrum så promenera fick vi göra :)
jaap medans jag skulle ta ut pengar på bankomaten så gick Nathi till H&M och köpte en liten grej till henne dotter :)
men som sagt tiden började rinna så vi fick springa till bussen för att hinna ta den som vanligt annars skulle vi fått vänta i 30 min ...

I alla fall vi åkte till fittja för att äta lunch och sedan träffade vi snabbt vår kusin och vår mamma som skulle ta bussen till jobbet .. Vi åkte till Hallunda och shoppade lite loss :)




just det köpte lite på jusk och innan allt vår dag så tog jag lite bilder på min son som åkte lite bil :)
medans vi väntade på Nathi som skulle lämna Hendry på förskolan ...







sååå det har varit min dag :)


Peace Out


<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0