Varför!!!!!! / Myspys

<3<3<3

Hatar när folk stör en när man mår som bäst ...
Känns som folk är bitter på sig själva och vill dela sin bitterhet till en men som jag säger pass på det inte mitt problem att du mår dåligt över ditt liv ..
lämna din bitterhet någon annanstan och gå vidare med ditt liv!!

Trött på att bråka med folk och att de ska kalla mig för Bitch eller något annat titta själv hur man pratar med en innan man anklagar andra ...

Håll dina ord och lämna mig ifred ..

Jag mår bra nu och vill leva mitt liv som jag lever idag lyckligt som jag inte har varit på länge ..
jag har kommit bort från mörkret och är i ljuset så lämna mig där och dra mig inte in i mörkret med dig ta med dig någon annan som vill vara där med dig ...

I alla fall som sagt orkar inte med drama ..
nästa gång var lite trevligare så får du det tillbaka från mig ...
så enkelt är det !!!






Myspys


Men men just nu så tittar jag på film och haft en underbar kväll med min kusin fixat lite gött och vila från vår lilla dag som man har haft med våra söner :)
imorgon är det Work längtar redan :) men ska nog sova efter filmen eller ta och duscha nu som jag ändå redan har sett filmen :)

den var riktigt bra





me like it :)




Peace Out

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0