Tankar...

<3<3<3

Ska man eller ska man inte
ge kärleken en chans

jag trivs och vara ensam med min son och har lite svårt och släppa taget på det!
om det någonsin kom en underbar person i mitt liv ..
så vet jag inte om jag skulle gå vidare med honom eller bara låta honom vara och gå vidare med min ensamhet ..

Min son är mitt allt och han går först ..
ingen ska ta honom ifrån mig ..
han är den jag lever för
och kommer inte låta honom vara ensam han är mitt kärlek och så enkelt är det.

ska man verkligen låta bli och bli kär i någon och låta bli att någon ska komma in i mitt liv för min son skull eller skulle jag kunna ha någon och ha både min son o personen i mitt liv?

jaaa vad ska man göra som sagt älskar att vara ensam just nu ..
inte behöva ta hand om någon annan en förutom min son :)

han har allt min kärlek och kommer alltid att ha det :)

Peace Out

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0