Morron

<3<3<3


På senaste tiden har det inte hänt så mycket det är därför jag inte har skrivit något speciellt ..
har bara jobbat som vanligt och tagit det lugnt..
har haft film myspys med syrran och hennes man och barnen som lekte i mitt & sonens rum :)
helgen har inte varit så bra som det har regnat hela helgen men nu börjar solen skina igen
så det blir härligt :)
hoppas på en bra dag idag och inte dålig pga att man är så trött på det ..


Älskar att vara för mig själv med min son när ingen stör oss ..
bara ta det lugnt ingen som skappar problem eller bråkar med en göra fan vad man vill utan att bråka med någon om vad man gör och inte gör...

Idag tar seggen studenten men jag kommer inte kunna dra till hennes  utspring men kommer till lokalen och gratta henne ..
som man jobbar idag så kan man inte göra så mycket om saken men hon uppskattar ändå en för att komma förbi en stund och hälsa på så det kommer bli kul .


men nu ska jag ta o fixa mig för snart ska sonen upp och vi måste dra till förskolan och sen måste jag lämna hunden hos mamma :)




Peace Out


<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0