Helt Död !!!

<3<3<3


Idag har min dag varit ett helvetet..
Hur kan man förklara  upp och ner med min kusin och våra barn.
vi hade planerat att dra till loppis för att ha lite kul med barnen men när vi kom dit så var den inställt så vi promenerade tillbaka till Ica Maxi för att handla lite mat....


I affären så blev det ett helvetet barnen sprang fram och tillbaka tog md massor av leksaker osv men vad ska man göra dom e barn ...

så vi såg ut som galningar som ropade efter våra barn och sa till dem att vara snälla och lugna men men neeej det funkar ej för dem dom ville springa runt och leka ..

så vi handlade allt vi skulle ha och sedan promenerade vi hem occh nu är vi här helt slut och vill och att barnen ska sova så att vi kan koppla av på min balkong som jag och min kusin fixade igår kväll :)








Min Underbara Kusin <3






Fredag kväll så träffade jag min kusin från kom till Sverige från Chile <3
och fick massor av gööött...

Så jag , Jossa och min kusin tog en promenad med hundarna till flotsbron
och tog oss upp för bergen som var såå himla jobbigt och gå upp för men jag klarar mig fint som alltid :)
Sedan promenerade vi hem :) åt middag och sedan hem för min kusin var på väg hem mot mig :)

hade en chill kväll fast om jag var död :)




mums gött från Chile <3<3<3











Nu ska jag dra och chilla grabben sover :)


Peace Out

<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0