Why

Varför är vi människor så komplicerade
vi är så själviska tänker bara på oss själva och inte på andra ...
såå sjukt vi borde ha hjärta för andra människor och bry oss lite mer om andra..

Men allt blir bara värre med tiden ..


Varför måste vi tjejer och killar vara så petiga när det gäller love
asså alla söker efter kärleken,,
och vill ha myspys med varandra och bry sig ta hand om varandra
men killar säger att de vill ha snälla tejer osv och desamma gäller oss tjejer men i slut ändan
så vill man ha folk som är sjuka i huvuden ..
pysko folk snälla vi borde tänka lite mer på det ..
vilka vi ska falla för och vilka vi ska akta för ..

I alla fall så är jag intresserad i en speciell kille men vi har varit vänner ganska länge bor för lång ifrån varandra och det är de som gör allt lite svårare för oss ,,

men saken är att vi kommer att ses snart och då får jag väl se om jag fortfarnde är intresserad i honom eller ser honom som en vän...


Han är bra på att förvirra en haha men han är underbar
säger vad han tycker och vill ens bästa ..

han är rolig. kan följa tråden om man driver med honom men
man vet inte vad han  tycker om en ...
han säger hela tiden att han vill vara ensam varg och ibland driver han med mig att vi kan skaffa barn hahaha men jag driver tillbaka att han får nog vänta hahaha ...
men det är så himla najz att prata med honom han är en bra sällskap men men vi får se vart det här kommer att leda oss till om vi gillar varandra eller bara som vän ..

Love är upp & ner
hela tiden ..

man vill få fjärilar i magen tänka på personen 24/7
och bara prata om honom hur han är som person ..
man saknar de känslor
man brukar få när man är kääär !!!

Nu ska jag röra mig ha det najx


Peace Out

<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0