En dag med min Pollitooooo

Dagen börjar med att man fixar sig och städar hela lägenheten ..
ringde min lilla pollo för att umgås och min kära malle så att vi tre kan umgås det var så länge sen vi var med varandra. ...

Men tyvär kunde inte malle träffa oss som hon skulle umgås med hennes underbara mamma :)
när vi kom till skärholmen köpta jag vanliga hörlurar
och sen gick vi till New Yorker
så shoppade jag solglasögon & Bh skit snygga :)





Så idag provade jag min bh för att jag orkade inte gör det igår i skäris hehe men dom passar perfekt :) och mina sol glasögon är så snygga har aldrig varit nöjd men glasögin ...












Min Lille Monster / Terrorist hahaha








i alla fall vi fikade lite och hade en lite upp och ner tid som min lille monster inte vill sista still så fick jag springa runt och hämta honom min lille terrorist hahaha ..

efter vår chill dag på skäris handlade vi lite mat till middag som inte blev av pga att jag och min moster följde med hem till pollo och åt middag hos henne underbar goood mat :) tack pollo för igår..

det roligaste av allt på hela dan & kvällen att min son la fram en cigg paket framför hunden som min kära pollo passar ..




hehehehee ...






Skit sööööt hund gossig är hon :)

Taaaaack för igår min pollito :)
Älskar dig gumman ..

jaaa nu ska jag börja rör på mig lite och fixar här hemma


Peace Out

<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0