söndag 2012 / 19-02

Såå himla sköön dag
Min kusin son & min lille monster har haft lite drama idag hehe
barn de leker bråkar hela tiden ..
såå min lila syster ringde mig för att hon ville att jag skulle passa hennes dotter så jag och min monster promenderade till min syster och tog en lite paus från min kusin son hehe
lika bra för att de två monster behöver komma ifrån varandra..

Ialla fall när vi kom fram så gick syrran och handla o jag passade min son plus syrrans 2 barn hade ganska mys med lite lung och ro...

När min syster kom tillbaka hem så visade hon mig allt
som hennes svärmor hade köpt till henne och hennes barn från Chile och sedan gav hon mig min present från våran moster och morbror från Chile ....







Taaack mina underbara Monster & Morbror



När jag kom hem så fick barnen leka innan de fick gå till sängs...
Efter en stund så ringde jag min underbara vän och snackade lite i luren :)
hade lite kul och han berättar hur speciell jag är för honom ... Firren får mig att lee och få lite fjärilar i magen :P hehehe

Sedan börjar jag fix mig byta om för min Zumba träning medans min kusin gick ut med hundarna och när hon kom hem började vi köra... Tog ett nytt rekord körde 2 skivor på raken

Baaaaaaam vad vi är dyktiga !!!!!

om vi köör så här till sommaren kommer vi faaan se bra ut :)
hehehehe






Jaaap och nu såå tar vi det lugnt ny duschat och allt
och tittar på en av mina favorit Filmer

Burlesque



Love This Movie !!!


Nu så tittar jag lite och kollar på Lady Gaga's Hörlurar ..
skit snygga ...







Vem vill inte ha dom här Hörlurar ..






Skit snygga!!!





Naaaaajz!!!!





Love them !!!!


ska fortsätta och titta på filmen ..

Peace Out

<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0