ska man eller ska man inte ??


Jag undrar om man verkligen ska ge tillbaka
eller bara låta bli
tills deras karma slår tillbaka ...

Varför ska man vara så himla ond och vilja göra andra ila?
Det undrar man verkligen är det för att folk är avensjuka , svartsjuka
eller kan det vara något annat?
Ibland känner jag mig för att ge tillbaka till folk som har gjort mig ont men samtigit vill jag inte för att jag vet att de kommer få tillbaka med tiden ..
Jag tycker inte om att folk ska vara elaka mot varandra bara för att de inte får som de vill
eller bara förstöra för en bara för att det är kul ..

Jag har gått igenom mycket i livet och det som har hänt mig
men jag har ändå lyckas komma upp och mår bra idag en vad jag mådde för ca 3 år sedan ..

Ibland önskar jag att allt kunde ha varit annorlunda i livet och slippa allt Drama som man fick gå igenom plus så hade man inte ens vänner i närheten när man väl mådde dåligt ...
Jag hade två av mina närmaste som jag inte är nära vän med idag ena har jag brytit helt för en liten dum grej men That's Life ... & den andra har man fortfarande kontakt med men vi har gått i skilda vägar men hälsar på varandra när vi ses ...
Vill bara säga Taaaaaack tjejer för att ni fanns då..


Nu har man sin lilla Pollito som har ställt upp för mig så himla mycket och är evigt tacksam för det
älskar dig gumman hoppas att ditt liv blir bättre då menar jag jobb för kärleken har du redan hittat :) ni passar så bra med varandra och ser så gulliga ut :)
puss mitt <3 <3 <3 <3 <3

Sen har jag min lilla Malle Balle som jag brukar umgås ibland när vi ses saknar dig massor gumman men vi har våra tider :)
vi kommer tillbaka snart till varandra
älskar dig massor du finns alltid i mina tankar :)

sen har man resten av min tjejer älskar er massor oxå :)

Jag har inte glömt dig Maria du är bäst vi kommer vara vänner tills vi dör älskar dig massor :)

Taaaaack för att ni finns i mitt liv :)


I alla fall tillbaka till det jag höll på att skriva just nu är jag lite orolig för en vän som håller på att gå under och igentligen ska jag inte bry mig men som sagt är för snäll och har en fint hjärta..
Fast om jag har fått leva ett helvete tillsammans men den här personen så ska du veta att jag fortfarande bryr mig om dig..
vill bara säga till dig !!


VAKNA UPP!!!!
ÖPPNA DINA ÖGON!!
KOLLA MED VILKA DU UMGÅS MEN OCH VILKA SOM VILL GÖRA DIG ONT ...
JAG SOM DIN VÄN, SOM BRYR SIG OM DIG .
FAST DU INTE ÄR VÄRLD MIG ..
SÅ VILL JAG BARA SÄGA DET HÄR FÖR DITT BÄSTA ...
SNÄLLA VAKNA TILL LIV INNAN DU FÖRSVINNER HELT OCH HÅLLET...
INGEN SKA BEHÖVA GÅ IGENOM DET DU GÖR NU...
VAKNA SNÄLLA GÖR DET ...


Nu ska jag dra ska köra lite Zumba nu ha det Najs

Peace Out

<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0