problem ...

Varför ska man spendera sin tid på idioter
dubbel morala människor ..
pass på sånt min dag har varit så bra tills nu..
Man snackar med en person och personen vill träffa en bara för att man inte har tid för folk så blir de sura och be en att dra åt helvetet... folk förstår inte att man inte träffas pga av att man vill inte träffas när man har sonen vill inte vara den typen av tjej som vill ut och dejta...
Min son är viktig för mig och han ska inte behöva se sin mamma och dejta olika människor
vill inte förvirra honom på det sättet jag dejtar någon när jag vill och kan...
Plus så måste jag känna mig bekvämt med personen innan ..
Vill inte leka med folk känslor ..
Säger bara som det är och vill ha respekt för det..
Allt ska inte gåå på andras sätt ..
Om de inte tycker om mina punkter eller vad man ska kalla det såå kan de dra
så enkelt är det ...
Orkar inte med problemer ...
Ibland känner jag mig att jag vill vara singel och förbli det bara
och skita i alla andra problem eller få problem ...
pass på folk ...
Om man inte respektera mig så dra pass ... bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0