Nu är man hemma igen ...

Idag när man var på väg till förskolan och kommer fram för att klä av honom så började lillen spy så det blev ingen förskola för honom men måste skaffa barnvakt till imorgon om inte så får jag nog stanna hemme med min lille plutt ..
så nu är man hemma ska laga en good kyckling soppa till honom och lyssnar på Price Roys som jag har lagt upp här på sidan men kommer lägga upp den igen på bättre kvalitet ..


Han är så underbar bästa banchatal låtar tillsammans med Aventutra mina favoriter som är så himla bra på att sjunga kärleks låtar och break up låtar ..
så man lever i drömmarna nu men
Prince Roys
älskar hans texter :)



Har inte så mycket och berätta om lill killen blir bättre på efter middags så åker jag till globen och köper mina biljetter
ska dra och se på match med min bästa vän ..

UfC något nytt för mig i alla fall som jag
inte är så inne på sport
men men något nytt skadar inte en :)

men aja ska dra nu ...


Peace Out

<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0