MysPys

Igår underdagen till kvällen var jag och min lille månster
på besök hos mina föräldrar..
Det är så himla kul att umgås med familjen för att man har alltid kul
med dem ...
Vi har sjuk humör och sjuka tankar älskar att mobba varandra på ett bra sätt
skrattar alltid och har kul helt enkelt :)
Senare på kvällen så hade jag och min kusin film kväll som hon är på besök så försöker man hita på massor av pys hela tiden. Hon har sin son och jag min de två pojkarna är en upp och ner dagar man blir helt slut på kvällen men i alla fall ... När våra små Monster hade somnat så hade vi Movie Nigth ...
Vi valde filmen : The Back- Up Plan
Så himla rolig film asså jag kan tänka mig att den här filmen kan få killar att inte vilja ha barn i framtiden haha
för bara ett tag sen när jag besökte min vän för att lite mys så berättade henne kille att han såg den här filmen och fick honom att tänka på att inte vilja ha barn än hahaha
så han kommer att skaffa sig en hund i stället ...
men det är lika mycket ansvar som att ha ett barn men det är värre med barnen man ska vara försikig och vara med dem 24/ 7
lära dem ha tder osv ... Alla föräldrar vet hur man ska uppfostra ens barn ...
Okej jag rekomendera den här filmen för att den är rolig och har en bra handlig
Aja nu ska jag dra och ha massor av myspys med min lille monster som vill titta på massor av Disney filmer !!
Peace Out
<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0