Igår & idag

<3 <3 <3


Igår så blev min lille monster sjuk ...
när jag lämnade honom på förskolan så började han spy i hallen hann inte ens klä av honom så
man var tvyngen
och ringa chefen för att säga att hon får hitta någon annan som kan jobba åt mig.

Så min lille prins är hemma nu i veckan och hoppas på att han blir bättre snart ..
när vi kom hem så duschade jag honom la kläderna på blöt efteråt o börja göra lite mys för honom..

därefter så tog jag fram kycklingen för att laga en kyckling soppa till min lille plut i
alla fall så fick jag veta en nyhet av min nära kära vän att hon mår bra som jag har varit orolig för så jag är glad att hon lever och har det bra :)


plus så sökte jag lite jobb för att jag känner mig för att byta jobb helt enkelt
nu får man hoppas på det bästa att man får ett samtal från dem och jobb såklart ..

senare på dagen träffade jag mina systrar den ena skulle till hennes sambo och den andra följde med mig till globen för att köpa biljetter till Ufc men tyvär var allt slut och så började jag titta på blocket men allt var så dyrt köper man två såna biljetter kommer man upp på 7000 kr det är pip en hyra så pass på det hellre så skippar jag skiten och får träffa min vän en annan gång ...
Som personen inte bor här och tror inte att personen åker till sthlm
bara för att så jag struntar i allt...


Hellre drar jag och se på min Romeo santos som kommer till september och så har man Marc Anthony plus Daddy y yankee som släpper biljetterna idag men får se om någon vill dra se honom annars så skippar jag det ..
Dom viktiga jag vill se är
Romeo & Marc

I alla fall så jag och min syster plus min lille plutt tog en runda i stan träffade på samma kille 2 gånger och börja skämta lite åt sidan haha ..

sen promenerade vi mot medis för att dra till skrapan som jag brukar gå med mina underbara tjejer som är
Malle & Pollo

efter en skööön dag med jossa så åkte vi hem

så passade jag på handla lite gött till mig o min son


som blev det här :)
Idag så är man hemma och vårda barn
så vi ska dra till skärholmen och
mysa lite handla lite som behövs bara en lugn dag :)

Nu ska jag fortsätta städa och lyssna på min underbara

Prince Roys
som jag lyssnar varje dag 24/7
hehehe



Peace Out

<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0