Helg 2012-02-24/26

Fredag var min sista dag med att umgås med min kära kusin :)
som vi hade en myspys kväll dagen innan på torsdag kväll så undade vi med lite gott..
Fredag dag och kväll ...
Var hos läkaren i fredas med syrran och hade en lite kontroll och pratade lite privat ...
men min syster fick vänta på mig utanför men hon var ändå inte ensam hon hade hennes sambo där som jobbar där på sjukan ...


Lilla Neela & Pappa Nelson
Nathis Älsklingar
hennes lilla kille var på dagis den dagen :)



Efter vår lilla träff & möte ...
Gick vi till vår restaurang som tyvär var stängd för rednovering ...
så vi gick vidare till Fridhem's plan Galleria och  tog en liten runda och shoppade lite på H&M



vi åt på en liten cafe precis vid utgången i gallerian och syrran var inte nöjd med maten och jag var nöjd men vet ej om jag ska rekomendera stället för folk...
I alla fall så åkte syrran hem och därefter så möte jag  min kusin i Skanstull...
och så handla vi lite där och därefter åkte vi hem .. Jag åkte för att hämta sonen och åkte till Norsborg för att möta min kusin vi åkte till Tumba för att ta pendel tåget mot Jakobsberg :)  vi gick runt lite och sedan så möte vi upp min sons farmor för den här helgen blev jag barn fri :)


Vi promenerade till min kusin mamma och var där en stund ...
Därefter åkte vi hem handlade lite mat innan och när vi kom hem så  lagade jag lite mat till min kusin och hennes son som var trötta för dagen ..Plus så skulle de upp tidigt på lördag för att de skulle ta tåget till deras hemstad ...



Mums China Mat som Lilla jag Lagade åt min underara kusin & lill killen ...


Vår lilla kväll vi hade tillsammans :)
Lördag 25/02- 2012
Träffade syrran för att vi skulle dra och handla lite på Ikea och därefter Willys i Heron City
hade en underbar dag... Bara vi tjejer för en dag :)
Som vanligt så gick vi in på en äffär i skärholmen medans vi väntade på bussen ..
handlade ett tecke som jag verkligen ville ha hittade den för ett bra pris :)



den är så himla skööön !!!
Aja det här är vad jag handlade på Ikea & Heron för utom mat hittade jag ett par nike skor till min lille prins som kommer att bli jätte glad :)


Ganska cool våg med klocka :)
som sagt Nike skor med Chiles färger hahahahaa
vad mer ska jag berätta om min underbara dag drog till morsan senare den kvällen och såg på två underbara filmer som jag hade med mig...
Myspys med mamma & Maide


Jack & Jill / The Woman in Black


En film som inte har kommit ut en här i sverige men den kommer väl snart ut ..
den är helt okej har en bra handling men den liknar som nästan alla skräck filmen som de gör nu för tiden .. Jag , Maide och mamma hade kul i alla falll istället för att bli rädd i själva filmen så skrattade vi som vi höll på att skämta under filmen ...




En riktig rolig film har tittar på den 2 gånger redan och skrattar lika mycket :)
jaaa du det var min Lördag chilla med familjen :)
idag söndag 'är jag hemma ska hämta min grabb snart ska bara diska och fixa lite här innan jag drar skulle kunna stanna längre men kan ej har tvättis kl 18:00 så jag måste vara hemma innan dess :)
orkar inte skriva mer ...




Ps lyssnar bara på prince Roys :)



Ha det Najx
Peace Out
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0