Happy

Äntligen att man har fått tillbaka min lilla älskling :O)
har saknat dig massor nu när du har varit borta från mig hehe
eller vi har våra perioder hehe ...
Du har alltid varit där för mig och jag är så himla tacksam för att du finns i mitt liv vad skulle jag göra utan dig tjejen.. Visst så saknar jag massor de andra tjejerna meed och att det har blivit som det är just nu..
men men alla har sina perioder och man kommer alltid tillbaka till varandra :)
Älskar er mina tjejer ni vet vilka ni är :)
Ni är mitt allt
fast om man inte är med varandra varje dag eller då o då...
men ni ska veta att jag har alltid er i mina tankar oavsett vad :)
vi kommer tillbaka till varandra :)
Så idag har jag, Nathi & Nicol varit i stan och chillat lite men sedan åkte jag , Nathi till Jakobsberg för att köpa något som hon ville ha...
Efter det hämtar man sin lille prins från dagis ...
Jaa du vad ska man berätta det vanliga man gör handlar, träffa på Min lilla Alisia som är Malles lilla prinsessa men hon var med hennes pappa och handlade :) kul att se dom :)
Sedan åkte man hem för att ikväll ska jag min kusin och resten av mina syskon ha en spel kväll och då ska vi köra Just Dance spelet en maraton :) 123
kommer att blir kul har fixat lite gött till alla och hoppas att kvällen lyckas :)
jaa du nu ska jag dra och fixa ananas och annat gött :)
Peace out
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0