Tankar

<3<3<3


Folk säger alltid att alla människor i världen har någon men det kommer med tiden ..
jag har varit singel ganska länge och har ej hittat killen som jag fallit för ...
Nu har jag slutat leta efter den rätte för mig..
och hopp har jag inte kvar ..
så jag bestämde mig för att lägga killar åt sidan ..
har min lille monster som kan ge mig så mycket kärlek som son och mor ..

Bättre singel en dålig sällskap :P

så brukar jag säga nu för tiden ..
och det jobbigaste av allt det är bara små barn som stötter på mig och vill inte ha små pojkari mitt liv vill inte ta hand om små barn det räker med min son ...


Man vill ha en Man inte en pojke ..
men det lär aldrig hända  mig ..
som man är mullig så vill ingen kille ha mulliga tjejer de vill bara ha modeller och jag tänker inte ändra på mig för att killar tycker om smala tjejer ..
om jag vill förändra och gå ner i vikt så gör jag det för mig ..
för att jag ska kunna lära mig att kunna älska mig själv som jag är ...

Men allt kommer med tiden ...

aja pass palla inte skriva mer ..

Peace Out

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0