<3<3<3

<3<3<3


De senaste veckor har jag bara haft fullt upp och inte hunnit skriva något eller ska man vara ärligt så har jag inte haft mycket på tankarna ..
Har bara jobbat och varit med familjen ..
jag börjar umgår  nu med en av mina bästa vänner som jag har saknat så himla mycket och det är faktis skönt och kunna få prata ut med någon som förstår en och vet hur det känns plus så har jag alltid kul med henne ..

Mitt hjärta :)






Meee & Malle <3







har varit barnfri och det brukar vara så skönt och kunna vara utan ens barn för 2 dagar
fast jag saknar ändå min lille monster han är mitt allt och det ända jag har och leva för ... jag har min familj och vänner som jag kan räkna med :)


Nu till helgen kommer min lille bror till sthlm kommer att vara kul och vi alla ska ut och festa men jag ska fixa min tatoo på lördag ..och sedan får vi se om det blir utgång eller ej ...

sen så saknar jag till sista dagen på månaden för då blir det kryssning med mina vänner och det kommer att bli så kul :)

vi ska vara uppe hela natten och på hemresan det bästa av allt ... Min mamma kommer att ta hand om min son så jag slipper åka till andra sidan stan för att hämta honom ...
då blir det raka vägen hem till mamma o sen hem till mig :)


vi får se hur allt blir fram över nu orkar jag inte skriva mer ..


Peace Out

<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0