Morron Morron <3

<3<3<3

Morron Alla !!


Nu kommer mina små tankar upp igen som vanligt hehehe..

jag har tänkt på en sak ..
jag är intresserad i en kille men jag måste spela svår för att han ska kunna se mig på ett annat sett en som en vän

Han är så intresant preson han är rolig snäll får mig att skratta och vi kan prata om allt ..
det är så kul att höra hans historier ..

men som man säger om det händer så händer det annars är det bara gå vidare ..
jag är inte så inne i det pga att min son är först på min lista sedan är det jobb ..
familj vänner ..

Jag tar dagen som det kommer och om det kommer någon i mitt liv
annars har jag inget problem att leva singel resten av mitt liv
som jag ändå är van med det och bor ensam med min son är det underbart ..
skulle inte kunna till låta en till person i min lägenhet ..


aja ska börja fixa häär
har tvätt om en timma :)

Peace Out

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0