Lördag 2012-04-21

<3<3<3

Igår var jag , min son och min styster's lilla family på Heron City
för att roa oss ha lite kul plus att vår mamma jobbar där plus så höll jag på att glömma att mina två små syskon följde oxå med oss till Heron...


Vi åt lunch och sedan gick vi upp till Leklandet för att barnen ska kunna leka lite där och springa runt.
Medans tiden gick för att jag och syrran's sambo skulle dra på bio och titta på

BATTLESHIP !!!


innan jag drog på bio så chattade jag med en av mina vänner och berättade vad jag skulle göra idag men han tyckte att det var konstig att jag skulle gå på bio med syrrans kille som jag absolut inte tycker att det är något fel på det plus så var det min syster ide att jag skulle bjuda hennes sambo pga att han inte heller hade sätt den ...
som alla mina syskon var på bio i Onsdags för att se den och jag kunde inte och ville verkligen se den så som sagt bjöd jag honom ...

En annan femma skulle det vara om det var en vän pojkvän då skulle jag absolut inte gå med en vän's kille bakom ryggen på henne .. jag har en stor respekt för det om vi alla tre skulle gå då är det lugnt annars inte ..

Okej nu kommer jag till filmen !!



Den var sååååå Grym bra absolut älskar den
folk borde verkligen sen den filmen vill inte berätta handligen men jag rekomendera verkligen den här filmen till er!!

Så värld att betala för den :)









Han är sååå heeet :)


Peace Out alla !!


seee deeen :)


<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0