Helg ...

<3<3<3

Nu så var man barn fri igen denna helg .. har varit hur skönt som helst fast jag saknar min lille prins som är hemma hos hans farmor ..


Fredag var det en myskväll bara film och vin
Lördag var mer en speciell helg ..
träffade min lille brors tjej och hon följde med mig till min lille brors vän som gör tatto :)
han fixade min son's lilla hand och sedan bestämde jag att göra en till :)
den blev jävligt snyggt gjorde inte ens ont såå min lilla malle hade rätt den var mer en skööön känsla en ont hehe


Min Nya Tattoo ...






Den blev skiiiiit snygg älskar den ...



och den här tattoo gjorde jag den 3 Februari  :)






Älskar oxå den hääär :)



efter jag fixade min tatto såå gick vi och träffade min lille bror handla lite mat och sedan åkte vi hem till mig för att fixa allt innan alla andra kom hem till mig ...

åt lite tacos och drack lite gött tittade på film medans vi vila våra magar hahha

efter det satt vi igång med wii spel ..
körde just dance 1,2 & 3

så himla najs kul alltid kul med sällskap med syskon och vänner :)










sååå det hääär var min helg ..

idag söndag så har jag tvättat och nu ska jag ta ett bad ta det lugnt och sedan hämta sonen hos farmor :)



Peace Out


<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0