Hatar folk som Ljuger !!!! / Bio kväll men mina syskon o vänner :)

<3<3<3


LÖGNARE !!

hatar såna människor i livet ..
de tror verkligen att folk är dumma!
men ni har så himla fel man får alltid reda på sanningen
oavsett vad man kan spela dubbel moral men som sagt allt kommer alltid ut ..

Jag är så himla glad att jag snart slipper sånt här skit!!!
orkar inte med folk som spelar dubbelt hela tiden tror att allt är okej fast det inte är det..

Spela teater för att få folk och tro på deras lögner hehehe
som man säger allt kommer att komma tillbaka en vacker dag och när det dagen kommer så kommer jag att skratta åt er!!!

Det sista jag vill i livet ha såna människor i mitt liv
men ibland får man väl tåla tills allt kommer fram i slut ändan ..

snackar om att folk kan tro på sina egna lögner hahaha
tycker synd om såna människor NOT!!

men aja såna tankar kan flyga in från ingen stan hahaha ...


Igår var man på bio och såg på


Wrath of the Titans




En Grym film
älskar såna här filmer hade skit kul igår med alla som gick igår plus så fick vi springa lite till bussen efter filmen och till tunnelbanan :)

Under filmen så höll vi på jävlas som vanligt och hade kul Nathi fick ryck och flyttade på sig när något kom mot oss haha och Fabian drack upp vår XL coca cola som vi ville ha om någon var törstigt haha men men man ska inte ge något till Fabian förren man är säkert på att man inte vill ha mera ... haha de andra tre var helt inne i filmen ..
Medans man kommentera under filmen ..

Kan säga att jag hade en underbar kväll igår med alla !!

Synd att jag missar Onsdag kväll när de andra ska se

Battleship som lär vara en grym film till nästa gång med någon annan som ej har sett den eller om de vill se den igen :)

Aja ska börja fixa mig klart :)


Peace Out

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0