<3<3<3

<3<3<3


Såå nu är man häär igen för att dela med sig lite tankar :)


världen är så lite
har varit på ett jobb nu i 2 dagar imorgon är det min sista dag där borta som jag bara är bokad för 3 dagar .. har små tittat på en kille som jobbar där och idag fick man chansen och lära känna honom lite bättre men som sagt fick man reda på att han är lille bror till en bekant till mig ,,,
då fick man andra ögon och tankar hehehe
men det gör inget vänner kan man alltid vara han är ändå trevlig och snacka med ..


i alla fall jag har haft ett helvete igår på jobbet men idag var det bättre imorgon får vi se vad som händer ..

idag har jag köpt fransar för 100 kr men det kommer 20 st och så klart köper man det för att det är så himla billigt :)

men aja nu de senaste dagarna har jag haft en sån magvärk att det går inte beskriva eller nu ljuger jag hahah alla tjejer som har varit gravida skulle förstå smärtan det är som att föda igen
så igår tränade jag i ca 40 min fast jag orkade inte pga smärtan
men idag så vilar jag från träningen och bara tar det lugnt :)
har massor med mys och tittar på mina favorit serier och min son tittar på hans barn filmer på tv :)

nu ska jag ta och ringa min syster så vi höres


Peace Out

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0