Gå vidare...

Nu är det dags och lämna några av mina vänner och gå vidare med mitt liv.
Det är inte alltid man har ens vänner nära en.
alla går vidare och ta sina vägar.
Så nu tar jag min väg och se vad för vänner jag vill ha kontakt med och vilka
jag lämnar bakom mig.


Har haft bra vänner i mitt liv men ibland
blir allt bara för mycket.
Visa vill göra en svartsjuk eller försöka göra så att man blir ensam
och börja umgås med vänner man har precis börjar lära känna och så ska dom ta de nya människorna ifrån en.
Iallafall så vet jag vilka som är mina riktiga vänner och vilka som jag börja bli trött på
spelar ingen roll hur länge man har kännt varandra men det är dags jag orkar inte med problemer
vill bara leva mitt liv med min son och med folk som verkligen tycker om mig
som alltid frågar en om man vill hitta på något
och man ska inte behöva bjuda in sig själv för att kuna umgås med folk.








Jag är alltid glad att få tillbaka mina gamla vänner oxå
för det är något man har förlorat med tiden
och ibland så förlorar man bara kontakten men sen får man alltid den
tillbacka :) 
 
Jag älskar alla mina vänner kommer alltid att ha dom i mitt hjärta
men nu ska jag tänka på mig själv och vilka som jag verkligen vill ha i mitt liv
och hoppas att alltid ha kontaken tills man blir gamal ussh vad det låter haha vill inte blir gamal :P
och jag skämtar inte hahaha



Peace And Love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0