Undrar ??

Undrar hur allt hade blivit om du aldrig  hade gjort slut med mig
skulle vi fortfarnde ha dom käslor som vi briner för varandra
vår kärlek hade den blivit starkare
skulle vi vara den perfekta familjen
skulle vara nice och gåå långt tillbaka i livet
jag önskar att jag hade träffat dig när jag och min kusins dotter
umgick undrar om vi hade blivit kära då och då hade du aldrig träffat en sån hemsk människa som du är med nu...
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta men jag har gått vidare med mitt liv
har mina mål ..
har en annan person som jag är intresserad  och jag hoppas verkligen att han
känner desamma för mig
som vi har känt varandra så pass länge men problemet är
att vi bor så himla långt från varandra
om han skulle be mig och flytta till honom hade jag gjort det utan och tänka på det 2 gånger ..
Då hade jag börjat från rutta 1
och se hur mitt liv skulle bli med honom...

Som sagt Ödet bestämmer våra liv
hur allt börjar och slutar
Jag hoppas att få leva länge kunna se min son växa upp blii en man och leva med hans dröm kvinna och jag hoppas att hans liv inte blir som min.









Jag gör allt för min son..


Men Livet blev som det är idag och jag accepterar det
men jag vet att det kommer att komma något bättre i mitt liv och då kommer jag bli lycklig igen men är redan lycklig för att jag har en underbar son
som ingen kan ta honom ifrån mig <3
Älskar min son mer en mitt liv ...



Peace And Love

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0