underbar helg med familjen och några vänner :)

Fredag!!!

Bowling på kvällen med mina syskon och två av våra vänner var med hade skit kul med alla men efter en lång dag så behövde man lite kul och komma ut
vi spelade biljard, spel och bowling jag söööög på bowling hahaa
men det bryr jag mig inte om så länge man hade kul med alla och min lilla syster mobbade mig som faaan hahha hur jag spelade bowling hahaha
men men thats life alltså
så länge man har kul så är man alltid Happy :)




och så träffade vi Segen med hennes Family :)








Lördag


Steven's kalas

Blev lyckad vi hade så himla kul alla barnen åt tårta och lekte massor av lekar svartsjuka och glädje
och för oss vuxna var det massor av skratt och chill





På väg till Kalaset !





Kalaset innan alla gäster kom !





Maide's Dekoration !




Nästa alla har kommit :)


Efter alla hade gått så satt vi i lokalen och degade drack lite gott
och städade klart allt så att familjen slipper och göra det idag


Idag Söndag

så blir det inget spec ska bara fixa mig klar och sen hämta min underbara prins som är hos farmor :)
tar mig några piroger till dom så att de får smaka mamma's underbara piroger ;)



Peace And Love

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0