Skärholmen ...



vad kan man säga var i skäris idag för att
dra till vårdcentralen för jag måste ta blod prov
men tydligen så måste jag dra en annan dag och tidigare
för att sjöterskan vill ta flera prover på mig.
så jag får nog gå på fredag som imorgon ska jag dra till jobbet
är lite sur för att jag hinner inte ens lämna min son på dagis för att komma i tid så man fick ringa min lilla syster för att möta oss i alby så att man hinner till jobbet men jag tycker inte ens om och fråga mina syster för att jag vill inte att hon ska göra mitt jobb..
men men inget man kan göra åt saken men ska till samma jobb den 20 oktober så imorgon får jag säga om man kan komma lite senare till nästa gång bara tio min eller fem
tror inte att de dör.

i alla fall så fortsätter jag med dagen var i H&M
och lämnade ett par byxor till min lilla syster och sedan gick jag till party Butiken som
jag ska och familjen ska fixa en Halloween Baby Shower till min lilla syster som är gravid kommer vara kul pga att det är inte många som tänker så
och så kommer jag vilja att alla ska klä ut sig till något

då har man köpt lite men det är fortfarande mycket kvar till dess







     








Man längtar till 5 November
så jag hoppas på det bästa :)
och att alla kommer till min lilla systers
Baby Shawor



Peace Off


<3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0