Nu är det helg igen :)


Jaa du vad ska jag berätta har inte hänt något en
med mitt liv har jobbat och varit hemma
har inte haft lust med att umgås med vänner ...


Idag var jag och liam i stan med hans farmor
vi gick runt stan och tttade lite på affärer
och sedan gick vi till Humla gården
så att liam kunde leka lite, ha kul ..

Därefter så åkte vi hem
fick ett samtal av mamma och pratade lite hon berättar att hon höll på att fixa löken till nästa helg
då ska vi fira Chile's National Dag
och min lille bror's födelsedag på samma dag...

Blir ändå sköönt för då är man barn ledig, kunde ha varit det idag men ville inte
orkar inte dra ut och klubba med vänner ...
Plus så kommer min lille bror oxå nästa vecka har inte träffat honom på ca 2 månader
som han jobbar uppe i norr

men aja ska sluta skriva nu
så ha det nice


Peace And Love

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0