Lördag 27/8-2011


Börjar med att jag fick dra hem till syran tidigt på morgonen
för att fixa hennes fransar och mina så klart :)
där efter gick jag hem till mamma för att lämna syrans hon för jag skulle vara hund vakt men hade bokat tid Hos Wilfred min lille brors kompis
Han gör percingar och tatueringar
så jag gick ditt för att göra min lilla tatuering som är min son's Hand :)
den blev skit bra men den är inte klar en men måste försätta med den när jag är barn ledig.



Smärta hahaha




Halv väg's






Klar !!




NU ..






Men i mitten av hans lilla hand så ska det stå hans namn men det får bli när jag
är ledig ..hoppas snart
för sen ska jag göra en ny tatuering 
 

Ps Wilfred gjorde om min percing i tungan
som jag inte kommer att ta bort igen!!




Den gjorde jag ca månaden innan jag fixae min tatto :)


Peace And Love

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0