Fredag 11/09-23

Idag var jag ute med Nathi & Nelson plus min prins
vi åkte till stan och promenerade runt och shopade lite kläder
medan vi väntade på att Maria var på väg in mot stan.

Därefter så gick vi till vår favorit restaurange
Biff and House
men vi har bojkotat den pga att det blev dyrt och maten smakar inte lika bra
plus att personalen var inte så trevliga
så nästa gång väljer vi någon annan restaurange.


och nu är man hemma och degar men vill ut
fattar inte varför men vill inte stanna hemma bara
sjukt men men vad ska man göra ibland vill man bara chilla och ta det lugnt
men vara ute och inte inne
så nu väntar jag på ett samtal från min lilla syster och se om hon vill dra till skärholmen annars så får jag väl stanna hemma som Liam sover just nu ,,
så kan jag inte gå ut ..

men nu ska jag sluta skriva ha det nice


Peace And Love

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0