Min nya frisyr :)/ Min Son's 3 års kontroll


För 2 dagar sen så fick jag en lite adrenalin kick
och så började jag klippa mitt hår :)
men min frisyr blev hur bra som helst
så himla nöjd med min nya look :)























Jag är såå Himla Duktig !!





Bvc i Måndags


Min son är just nu 2 år och 7 månader
jag bytte Bvc från Fittja till Hallunda
och så fick han rita och förklarade att han ritde en bulle
och sen fick han svara på alla bilder som hon visade lill grabben han var så duktig han visste allt
förutom mugg men han svarade Kaffe :) haha
och det räknas sa hon :)

sen fick han väga sig och kolla längden de vanliga :)


allt gick såå himla bra men innan vår kontroll så lekte han med en kamel som finns för barn när man sitter utanför och väntar på en ens tur :)










sååå allt det har hänt inte mycket som händer i mitt liv :)
men det göör inget som sagt
jag tar dagen som det kommer så enkelt är det :)



Peace And Love

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0