Måste sluta !!!!


Jag måste verkligen sluta bryr mig om andra människor
som får mig att må dåligt.

Jag vet att jag är mycket bättre en så
jag är en bra vän
och jag älskar dom som älskar mig som vill vara med mig
Ibland har jag svårt och bestämma mig vilka jag ska ta bort som vänskap
varför ha vänner som inte bryr sig om och bara när det behövs!
Sjukt men men That's Life

Sååå nu är man bara hemma och tar det lugnt med min son
finns inget bättre en det ..
sköönt då slipper man tänka med att ha det fint hemma
och ha massor av vänner hemma hos en ..


Nu sitter jag häär tittar på film med min son så jag ska sluta skriva nu


Ha det nice


Peace And Love

<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0