Inflyttnings fest hos Vero :)



Igår kväll var man på Inflyttnings fest
hemma hos Veronica och hennes kille :)
det var nice med folk skööön stämning
Pratade med massor av folk men man kände igen dom flesta som var där
tyvär har man inga bilder från igår som jag har så himla dålig kamera på min mobil



Deras lägenhet är såååå himla nice
skiiit fint
vad mer kan man säga
det tråkiga att jag åkte hem tidigt pga min syster är gravid och att jag ville inte åka hem ensam
festen var helt grym skulle kunna gå till flera av deras hemma fester eller chill kvällar :)

men men nu ska jag börja fixa mi så att jag hinner med allt
som jag ska göra idag :)


Vero du är en bra vän :)
Älskar dig Hjärtat


Peace And Love

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0