Helgen ..



Min helg har varit lugnt har bara deggat hela helgen med sonen :)
tittade bara på mexicanska och chilenska serie haha och grabben hans barn filmer
och så har man inte gjort mycket..

igår så hade jag tvättis med syrran och hon sålde hennes hund till en nära vän till henne o sambon
men lillan kommer säkert mår bra där hon kommer få allt uppmärksamhet av dem plus så kommer hon inte vara ensam syrran o hennes sambo hade inte tid med henne såå det var bäst att sälja henne men men ..
Iallafall så kom mina bröder hem till mig för middag syrran o jag lagade lansagne och den blev himel
snacka om att vi gör ett bra team på att laga mat plus på baka men nästa helg är man barn ledig o då ska jag testa och baka några cup cake som jag vill göra som jag såg på Leila Baka :)
hoppas att dom blir goda så att man kan baka dom på min syster Baby shower :)

men aja så mycket har jag inte gjort
sååå


Peace Off

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0