Underbar dag !

Vad mer kan man förvänta sig
idag åkte jag och syrran till Skärholmen
för shoppa lite och bara ta det lugnt utan barnen
vi träffade på Sandra som vi hade bestämt innan och där efter gick vi åt olika håll och hörde av oss när vi var klara med allt.
vi chillade en stund i H&M Nathi skulle köpa en present till hennes kompis son som fyller år nu på Lördag och jag passade på och med att köpa en present till lilla Alisia som fyller år nu i September.
Där efter så lunchade jag och Nathi
för att sandra skulle dra till jobbet tråkigt att man inte kunde spendera mer tid med henne men som sagt finns flera dagar :)
Där efter träffade vi på Marina och hennes syster
och stog och pratade mer en 30 min hehe så fick man se hennes lilla prinsessa som är så söööt man vill bara äta upp henne :)
efter en stund prat med tjejerna så åkte vi till Alby för att hämta pojkarna och gick ner till vår gamla skola som är borta nu.
Så var cirkusen där som ska ha föreställning nu till helgen men liam missar den i år för att han ska dra till farmor imorgon och vara där under helgen s
så sköönt för mig att kunna spendera lite tid för mig själv ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0