Träning

Nu har jag börjat tänka på att börja träna 3 gånger i veckan med min underba Nydia
men först måste jag kolla om jag kan börja redan den här månaden på Gym..
Annars så får man vänta till nästa måndag vill verkligen börja träna och göra något för min hälsa
och kunna må bra med mig själv.
Annars så blir man bara sämbre och deprimerad med sig själv, jag vill tycka om mig själv och att man inte ska behöva höra varje gång från folk man inte känner som frågar om man är gravid
bara för att man är överviktig så ska folk inte fråga om man är gravid
det är så himla irriterande.
så nu vill jag göra det här för mig och göra mitt bästa och kunna se resultat.
Måste börja äta rätt och bra
måste sluta med allt gott man kan göra massor av gott med fukter.
Plus så vill man se bättre ut
köpa kläder man vill ha och använda höga klackar :)
Det är därför jag vill börja träna jag vet att det kommer att bli tuff men jag måste
Barnvakt behöver jag inte oroa mig för, för jag har redan skaffat en barnvakt :)
som kan ställa upp för mig :)
aja ska nu dra och mysa lite med min underbara prins
peace and love
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0