Nu är man tillbaka!!

Heeej alla nu är man tillbaka igen
tack vare några vissa personer så fick jag sluta skriva pga lite drama
som jag har haft i mitt liv.

Nu mår jag mycket bättre och starkare en någonsin
orka inte bry mig om de personerna
de kan dra åt skogen
det jag skriver här
är om mitt liv och min son's <3


Sååå idag ser min dag ut så här som jag inte svarade på min lur i morse pga jobb
inte för att jag inte vill jobba tvärtom jag vill jobba men min son's förskola är stängd idag och vill inte lämna honom på någon annan förskola som jag inte tycker om
så jag bestämde mig att stanna hemma med honom men imorgon så får man hoppas på jobb.


jag och Prinsen funderar på att
dra till stan en stund och bara ta det lugnt
och sen på kvällen så kommer lilla sara kanske förbi om hon kan annars så kommer hon imorgon
hoppas för man längtar efter en vän som man kan sista och prata lite ut  mina vänner har inte varit så mycket här för mig så det är lite tråkigt men men
folk går vidare och glömmer bort en eller vill umgås när man inte kan på kvällen där jag inte har barnvakt?
hur ska man hitta barnvakt när jag inte e tillsammans med min son's pappa mina syskon börjar skolan och man är ensamstående mamma
men STOLT !!!!


Att vara ensam gör mig starkare och får mig att kämpa för min son och inte behöva vara med någon och anväda hans ekonomi men åt andra sidan skulle det vara nice att man var två än en pga att det är två löner och skulle vara lite enklare och leva men men en vacker dag..
nu får man leva med en lön och kämpa för att komma upp i livet och allt det här gör jag för min underba son
mitt allt
mitt liv han var min bästa år
2008 början av juli blev jag gravid det var underbar och ett helvetet år
mina vänner var inte där för mig så oftas som jag ville att det skulle vara men hade en person som var där för min och det var lilla Hiba
som ställde upp ..
min underbara Malle var där de första månaderna men sen försvann hon helt plötslig vet inte varför och jag ska inte glömma Leysi som idag är vi ej vänner men hon var jävligt mycket där för mig lika mycket som jag var för henne ..
Jag älskar alla mina tjejer alla är speciella på sina sätt ..
Men det dåliga under min graviditet
var bara treangel drama
något som jag inte ville ha ..
massor av tårar och ensamhet ..
2009 17 mars
föddes min underbara son miitt allt
och jag har fått kämpa mig uppåt till dess och nu har man eget och har det bra med grabben <3



Prinsen och Jag !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0