Livet suger

Det suger verkligen hur mycket man en kämpar
för att fixa ens liv så går allt neråt.
Hur positiv man en tänker går allt neråt
varje dag inom mig mår jag jag dåligt tänker hur faan jag ska klara mig
man har 2 jobb får dålig lön
man söker nytt så får man inget.
Man funderar på att börja plugga för att kunna få en bättre jobb
problemet är vad man ska plugga
jag vet inte ens vad jag vill plugga
så himla svårt det är med allt
men jag kämpar så himla mycket för att komma uppåt med livet folk klagar på deras löner om det bara visste hur mycket jag tjänar så skulle de inte säga ett piss
hatar mitt liv just nu...
Allt jag kämpar för är för min son
det är han jag ska göra allt för
och det spelar inte i vilken situation man är på
så länge man kämpar och försöker komma upp vilket sätt som helst
men ibland blir man bara så trött att man hamnar typ i båtten
aja vad ska man göra det är bara och
Kämpa !!!
Peace and Love
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0