Gooood Morgoon

Hoppas att alla har sovit goott för det har jag gjort
tyvär så blev det inget jobb för mig idag får hoppas på imorgon :)


That's life men men inget man kan göra åt saken en och söka nytt jobb ..
iallafall så lämnade jag Prinsen på förskolan idag kom hem åt lite frukos och sedan somnade jag tills mamma ringde och berätta om mina morbröder mår som de bor i Chile så brukar mamma ringa dom ganska oftas för att kolla läget med dem ...
Mamma verkar alltid ha kul med hennes bröder haha
såå lite skratt får man på morgon
med mamma

Min underbara mamma hon är bästa finns ingen bättre föräldre en hon
fast jag har gjort mina dumheter så är hon vid min sida
jag hoppas att hon förstår varför
men men
när jag behöver henne så finns hon jag behöver inte ens säga någon till henne
hon känner av sig det :)


Mina syskon finns inte bättre syskon
älskar dom så himla mycket
är så glad att vi inte är som andra syskon ingen svartsjuka
eller skit snack bakom våran rygg
vi finns för varandra och lär dom minsta att inte göra samma misstag
när det gäller skola eller annat sånt
Jag vill ha det bästa för mina syskon och att de pluggar de dom vill
och inte lyssna på andra en sig själva :)
sen om det gäller kärleken så är det en annan femma :)

sen har jag min mamma's sambo
han är helt okej han ställer upp för en när det behövs
fast om han kan vara lite jobbig men
han är som han är
men han är ändå en bra människa ..


Min Prins släkt
är så underbara är så glad att jag har dom vid min sida
och att det älskar min Prins så himla mycket
och att han älskar dom


min pappa
jaa vad kan man säga om honom
jaa vi har inte så mycket kontakt men vi pratar med varandra då o då
och umgås när man kan :)
han försöker göra sitt bästa och han brukar höra av sig och kolla hur vi mår
älskar min pappa
för den han är ...

Sjukt att jag helt plötslig ska skriva vad jag tycker om familjen hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0