Goood Naaatt

Hoppas att alla sover gott
jag hoppas på en bättre dag imorgon
kan inte fatta att man är glad från ena till andra stunden
och efter en sekund så rasar allt neråt
och så mår man dåligt resten av kvällen
man vill inte säga till hela världen att man mår dåligt
helldre har jag masken på
en att folk ska börja undra hur man mår
och börja lyssna på ens problemer
eller tycka synd om en
visst vill jag ha en vän som finns för mig och lyssna på min problemer
bryr sig hur jag mår
men jag vet inte vem jag ska lita på längre
mina vänner försvinner bara
de vill att man ska hunda efter dom
men jag är inte den personen som springer efter vänner som inte gör desamma för en.
det är därför jag vänder mig
till min syster eller systrar...


ska sova nu
Peace and Love

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0