Bryr mig inte!!!!!


Att folk går runt och säger massa saker om mig
att jag går och snackar skiiit !
Visst vem bryr sig..
Vill folk ha uppmärksamhet från något så fixa det själv istället för att göra bortförklaringar
Jag bryr mig inte om vänner längre
jag vet vilka jag har och vilka som är mina riktiga vänner
och dom som är skiiiit
och vill bara uppmärksamhet från en...
DRAAA FRÅN MITT LIV
VILL INTE HA SKIIT FOLK
SOM VILL BARA VILL HA EN NÄR DE INTE
HAR NÅGON ANNAN OCH UMGÅS MED..








Falska Människor finns överallt
så om folk vill kalla mig falsk!
TITTA SJÄLV PÅ ERA SPEGEL
INNAN NI DÖMMER NÅGON
HAHAHA...






såå gott folk
ta inte era vänner för given och titta några
vilka era vänner är
men det ända sättet är
när man är gravid och då ser man vilka som springer ifrån er
och vilka som vill umgås med en
och vara med en efter allt
ta hand om dina vänner :)



palla inte skriva mer ...
så pass på det här
don't care about YOU!!

Peace And Love

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0