Äntligen hemma efter en lång dag

Efter en lång dag
men Nathi, Hendry och Prinsen
så är man helt slut
Börjar men att man skulle dra till pizzerian i Alby men istället
åkte vi till skäris med barnen för att köpa nya skor till grabbarna
och där efter bestämde vi oss med att äta men tycker inte om maten i skäris så
vi drog vidare till Hallunda för att äta
det är så himla gott mat
finns typ inget bättre stället en Hallunda :p
det kan vara så himla jobbigt med barnen iblad för man får inte lugnt och ro liam ska typ springa fram och tillbaka äter då o då men ändå åt han upp allt mat
hendry satt lugnt
undermål tiden men det är nice annars brukar det vara lite kaos för liam älskar att göra exakt vad hendry gör men dom är barn
man ska låta dom leka och ha kul
samtidigt vill man att dom ska lyssna på en istället för att springa ifrån en :P liam är så han bestämmer över sig själv så till slut på vägen hem tog vi en promenad som det är så onödigt att ta bussen eller t-banan
tar ju bara ca 5 min hehe
på vägen till norsborg så stannade vi kvar en stund så att barnen kunde leka i parken en stund innan vi fortsatte hela vägen hem
och nu är vi hemma liam tittar på Lejonkungen 2 på spanska så att han lär sig vårt språk samtidigt som jag haha får lära mig :)

jaa nu ska jag sluta skriva och fortsätta med att se filmen med min lille prins :)

Peace And Love
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0