Alla mina år som jag har haft med mina tjejer

vill inte börja från början så jag börjar där jag kommer ihåg
hahahah ...


2000 så var jag mycket med alla mina vänner men med tiden så börjar alla försvinna och fixar sitt eget liv...
2001-2005 var det min första kärelk
2004 lärde jag känna Nydia min kärlek :)
2005 var malle där för mig när mitt ex gjort slut med mig och lärde känna min Arash :)
2006 var jag där för malle under hennes graviditet och lärde känna min underbara Claudia via Arash :) på vår Göterborg resa
2007 var jag med Antonella Galet år innan hon blev gravid hehe  
2008 var jag mycket med Hiba och leisy som var där för mig under drama jag hade
och malle var där för mig i början av graviditeten
2009 föddes min underbara son och så var Hiba mycket med mig
2010 var det rositas år med mig som var där för mig
2011 så fick jag kontakt med min underbar Sandra :)
Manuela ,Sara ,Segen , Bianca

Men Maria har varit med mig alla dom här åren men ska inte glömma min underbara Goran som jag lärde känna sedan år 1997 -2011 <3 :)


och jag hoppas att alla mina vänner som jag har idag
kommer och leva med mig tills vi blir gamla och ser våra barn och växa upp tillsammans :)

Älskar er alla min tjejer :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0