Utkast: Sept. 27, 2010







Det börjar med att jag grabben och rossi kom en timme försenad till kalaset.¨
Alla hade redan kommit och ätit tårta och sjungig för min lille bror som fyllde 7 år visst man skämms för att man kom försenad men men thats life helt enkelt hade mycket annat att göra den dagen
så det var därför man kom försenad hehe ..
men hade en underbar kalas
alla barnen var där vi hade massor av lekar och alla killar fuskar som vanligt hahaha
och sedan fick min lille bror dra på snöret för att alla godisarna ska falla från la piñata hahaha ..
vid sju tiden så möte vi malle och hennes dotter för att dra och fika och vi firade chilens nationaldag med fika i heron som ingen av oss 2 var barnledig så kunde vi inte fira med festade.








Fikan !!

när vi kom till heron så bestämde vi oss att fika på den nya cafen som ligger näta amazonas
vi pratade mycket och umgicks det var så himla länge senman var med varandra =) 
såman får hoppas att man umgås mer med varandra ...


underbar kväll med mina älsklingar :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0