Min lille prins




Min bebis i magen =)



Innan man ska skaffa barn så brukar man alltid säga hur många barn man vill ha men sen när man har haft sitt försrta barn så börjar man tänker om, om  man skulle palla med en till eller låta bli.
jag sj vill ha en till sen så räker det för mig... hehehe för att barn kan vara så himla jobbiga men samtidgt gulliga alla människor tittar på ens barn och komerntera alltid hur fin och lugn han/hon är men SANNINGEN är att barn är inte lugnt bara en stund sen börjar de gapa och skriva. Sen har man de underbara barnen har när de börjar prata eller sjunga och att de alltid ska försöka hjälpa till en och städa till exempel men han / hon gör det bara värre men det är så himla kul specielt när min son tar alltid  damsugaren varje gång han ser den och börjar damsuga
en liten knasboll som tycker om att hjälpa mamma men blir sur så fort man ska ta den ifårn honom.
 Men det är inte bara damsugaren finns annat han alltid ska hålla på med tänkt på att barn älskar köket ta ut kastruller osv ...







Min förlossning var inte så jobbigt men ändå så fick man göra kejsarsnitt
inte kul kan man säga
jag ville födanormal men fick inte för att prinsen ville ut och jag kunde inte öppna mig knas
så jag fick kejsarsnitt
man har bara ont hela tiden efter kejsarsnitten och man kan inte göra något alls man har bara ont kunde inte skratta, röra mig eller ligga hur man vill.. 
rekomendera att inte göra kejsarnitt.




 Den första månaden så var det underbar med grabben han var alltid lugnt och skrek inte mycket men han ville bara sova med mig annars så klagar han :)
men han var en lugn lite prins hehe
men sen börjar han växa och lära sig nya saker krypa men han ville gå för att han såg att alla andra kunde så han ville oxå hehe
men den tiden är underbar =)




Nu är min son 1år och ett halv.. =)
och gör massor av dumt hehehe envis som fan lyssnar inte på mig
och allt tvärtom hahaha
men som både är envisar så blir det roligare på ett sätt hehehe
men min grabb sjunger nu för mig och alla tjejer hehe o pratar
han smörar som PIP !!
en riktig tjej tjusare hehe
"min son min prins mitt allt"
finns ingen annan ivärlden som du min ängel  
min älskling =)


Kommentarer
Postat av: malle

världens finaste o sötaste Liam!!!

De är vid dessa mörka tider som vi ska se ljuset i våra underbara barn gumman..de e dom vi lever och kämpar för... utan dem hade vi inte varit nånting i dagens läge..Jag tänker alltid tillbaks och undrar hur livet var innan alisia kom och jag kommer ihåg att visst jag hade kul...MEN jag skulle ALDRIG NÅNSIN gå tillbaks till den tiden igen och leva utan min lilla princessa... De e våra barn!! <3 <3 <3 Älskar dig always gumman!

2010-09-30 @ 12:50:28
URL: http://yvisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0