Tråkigt nu får vi säga Hejdå till Laisla :(

vad ska man säga ...
det är tråkigt att det inte blir Laisla något mer
dom har haft klubben i ca 21 år och 5 månader och nu så stänger dom klubben inte bra =(
jag och mina vänner har haft det ganska kul på den klubben.
önskar att dom kunde ha klubben öppet lite mer och alla människor blir ju
förvånad att isla har stängt .


och jag trodde att klubben skulle finnas när min unge skulle blir stor hahahaha
och min lille syster kan inte gå nu haha
hon som väntade på att bli 18 för att dra dit med oss :) men nu får det bli en annan klubb :)










vi får hoppas att dom öpnna Laisla igen kanske om 1 år eller mer
eller så får vi dra till Clandestino :)

Kommentarer
Postat av: Punz

Fan vad tråkigt..

jag har inte varit där ofta men endå

2010-10-31 @ 02:08:04
URL: http://www.finest.se/Angel84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0